twardy

Autor: mk (markoz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 15:42:24 MET

Ja tak jak morfi33 składam pc, a raczej ulepszam - a że jestem raczej
dyletantem to pytamie: jaki twardziel wybrać (20GB) i kartę muzyczną
(odtwarzanie płyt CD) oraz graficzną (głównie wykorzystanie biurowe i
internet) - zetsaw zdecydowanie budżetowy. No i jeszcze kwestia procesora -
nie mam pojęcia jaka mam płytę - czy gdzieś można to odczytać? I gdzie
znaleźć informacje jaki mocniejszy niż P150 będzie z nią pracował?
uff troche przydługie, pzdr i tx za pomoc
PS podziekowania tym, którzy mi pomogli w temacie partycji

--
Marcin
http://markoz.republika.pl