Re: LG 8160B CDRW

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 14:35:01 MET

ja mialem to samo, wystarczy ze dasz do napedu jakas plyta zdolna do
zapisania na nia z szybkoscia 16x i ja tak nagrasz, a nero bedzie juz ja
widzial jako 16x i to tyle (w dialogu zapisu jesli plyta jest dobra i tak na
poczatku bedzie dostepna opcja 16x)

tez sie na to nacialem, nawet udalo mi sie kilka razy rozne stery
poinstalowac......

pozd
Tomasz Stankiewicz