U mnie coś podobnego,mała szansa na znalezienie problemu

Autor: ipservice_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 30 Oct 2001 - 14:06:10 MET

> Witam !!
>
>  Czy ktoś zna rozwiązanie następującej kombinacji sprzętowej :
>
>  Płyta główna : EPoX EP-8KTA3+PRO
>  Procesor     : Athlon 1.2 GHz (266)
>  Pamięć       : DIMM 2x256MB (Samsung 133)
>  K. graficzna : Leadtek Winfast GeForce2 Titanium 64MB DDR TVOut
>  HDD          : Segate Barracuda IV 60GB
>  Zasilacz     : 300W
>  Oczywiście FDD i CD-ROM ale one nie mają bezpośredniego wpływu na
>  występujący problem.
>
>  Płyta EPoX która tu występuje nie chce spółpracować z kartą
>  graficzną, mimo ustawienia minimalnej konfiguracji płyta + procesor
> [...]
AMD1.2 (266)
256 DIMM RAM Hundai
Płyta EPOX 8KTA3 (bez raid)
Karta Leadtek Winfast GF2 PRO 32 DDR
HDD Baracuda III 40 GB
Zasilacz 300Wat
 i wiesz co mam podobny problem.Po pierwsze nie moge załączyć kompa za
pierwszym razem (zawsze sie zapala na karcie dioda error) za drugi razem komp
startuje normalnie.Ale to akurat niewielki problem, problem w tym że komp sie
czasami wyłancza bez powodu i też sie wówczas zapala dioda error na
karcie.Wymieniłem karte na GF MX i wszystko chodziło bez problemu,załanczanie
też.U kumpla mój GF2PRO też chodził spoko,miał inną płyte.Niewiem gdzie jest
problem ale GF2 coś nie najlepiej współpracują z płytami Epoxa,ale nie wiem
gdzie może leżec przyczyna.Kombinowałem różne ustawienia i nic nie pomogło.
Jak rozwiązesz problem to koniecznie napisz maila,ja też napisze jak sie coś
dowiem.Pozdrawiam.Coś mi sie zdaje że na to pytanie to chyba nikt nie odpowie.