Re: procek czy grafa?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 13:46:29 MET

Klaudiusz napisał(a):
> Jesli chodzi na tym Win9x (shit) to mozna krecic, ale jesli masz cos
> stabilniejszego to nie radze.

Zmiana magistrali z 66 na 75 na celeronku nie powinna zmienic
stabilnosci nawet w przypadku WinNT/2000/XP. Nie wiem dokladnie jak przy
Linuxach. Faktem jest, ze systemy z serii NT sa czulsze na overcloking.
Wiele zalezy od konkretnego modelu proca i plyty. Nie wiem jak to jest z
modelami C600 ja testowalem na C300, C366, C400, C466 i C533. No i
magistrala 75 nie stanowila problemu (systemy Win98/SE/ME/NT/2000/XP).
Wszystko na standardowym chlodzeniu i napieciu. Takie ja mialem
doswiadczenia. Co nie znaczy ze jest tak na 100%

--
Pozdrawiam Yablon