Odp: Podkręcanie leciwego K6-2

Autor: JaceK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 12:59:29 MET

Użytkownik Piotrek <Pmatej_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rluhv$fas$1_at_news.tpi.pl...
> Witam !!!
> Mam procek AMD K6-2 500MHz (5x100) na napięciu 2.2V
> Noszę się z zamiarem podkręcenia go na 550 (5.5x100)
> Mam w związku z tym parę pytań:
> -czy konieczne jest zdejmowanie blachy chroniącej rdzń (jeśli tak to jak
> zrobić żeby go nie uszkodzić i co mogę a czego nie mogę posmarować pastą)
> -jakie mu dać napięcie żeby stabilnie działał
> -jaki cooler zastosować (mam teraz jakieś standartowe gówienko bez nazwy
> producenta) - żeby dał się zamocować na SOCKET7 i jednocześnie nie był
zbyt
> [...]
Daj sobie spokoj! Masz dobry procesor, na 550 i tak bedzie chodzil, jak zolw
w stosunku do obecnych standardow...A na pewno nie przyspieszy go tak,
jakbys chcial. Jak masz kupic nowy wiatrak za 50, lepiej odloz na lepszy
procek, albo doloz pamieci (za taka kase 128) lub wymien grafike.

_
Jacek Kuna