Re: DMA dla TEAC 540E na FIC PA-2013

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 18:12:40 MET DST

> Ale poniżej powineneś mieć opcję wyłączania UltraDMA dla każdego z
> urządzeń -- wyłącz je tak, aby BIOS wykrywał napęd jako PIO4.

CZLOWIEKU JESTES GENIUSZEM! DZIEKUJE CI WIELKIMI LITERAMI! ROK CZASU SIE
MECZYLEM Z TYM, NIKT MI NIE MOGL POMOC (NA ROZNYCH GRUPACH). DZIEKI WIELKIE!
SUPER WIELKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kto by mogl pomyslec, ze zeby wlaczyc DMA trzeba wylaczy c ten tryb w
BIOSie?!!? JESTEM SZCZESLIWY teraz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HURAAAAAAAAAAAAA!
Te nieprzespane noce, pozyczanie innych napedow od znajomych, innych
kabelkow, wgrywanie nowego biosu, ciagle przestawianie napedow miejscami,
zamiany wszystkich mozliwych wersji 4 in 1, formatowanie dysku i ponowna
instalacja czystego systemu, wywalanie wszystkiego z PC oprocz grafy,
podlaczanie napedu pod inne gniazdo zasilania, rozne nakladki na WINDOSE,
latki, popierdolki - wszystko mozna bylo rozwiazac w 5 sekund! WYRAZY
UZNANIA dla CIEBIE! Kolejny raz sie przekonalem, ze WIEDZA - to wszystko!