Wyciaganie danych z zepsutego dysku.

Autor: Papcio Chmiel (pchmiel_at_motocykle.org)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 10:55:33 MET

Witam!!
Mam dysk Samsung VG33402A. Padla elektronika bo dysk dziwnie sie zachowywal,
wyjalem go okazalo sie ze grzeje sie niezwykle jeden chip i jak tenze byl
zimny to bios dysk widzial potem juz nie, ale ja nie o tym.: mam tam bardzo
wazne dane.

 Jak (oprocz przelozenia elektroniki bo nie moge nigdzie znalezc takowej)
wyciagnac dane z tego dysku? So one mi bardzo potrzebne i zaplace za nie....
Moze mozna wyslac do siakiegos laboratorium czy cus...

Dzieki z gory...

--
Pozdrawiam!
Pawel Chmielewski