Re: P4 1,4 a Atlon 1,4 sorki za powtórki

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 10:38:06 MET

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rk8lh$nph$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Piotr Strychalski" <strysiu_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> się
>

> sorrrry ale KURW* co za poje*** z tego znajomka DZIALA WSZYTSKO A TEN CIUL
> ZNA SIE na WC A NIE NA PC !!!!!!!!!!! DZIALA I TO JAK DOBRZE !!!!!!!!!!

na kij sie wpieniasz !!! - przejdz się po kilku małych sklepikach (nazywam
to garażami, a i niektóre dooze tez takie są) i poudawaj lamera, ze niby sie
nieznasz a chcesz szybki komputer i widziałeś reklamy w TV ......
TAKIE BAJKI USŁYSZYSZ ZE NIC TYLKO SPISAC I PODESŁAĆ (dla smiechu)