Re: Nieudane flashowanie... :P

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 10:28:08 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3BDDA353.8926E30E_at_magsoft.com.pl...
> Hi,

> Jeśli daje oznaki życia (czytanie stacji dysków) to tak jak przy
> ISOwej karcie, ale "na ślepo"... A jak nie to pozostaje normalne
> programowanie układu EEPROM w zewnętrznym programatorze. Programowanie
> "na gorąco" pomijam bo obecnie montowane kości EEPROM niespecjalnie
> się nadają do szybkiej podmiany.

a karta w cale nie musi być ISA !!! robiłem to na AGP ATi ! (Abit BE6) też
tylko podniósł się FDD (bez całego BIOS'u)
a potem (bo niestety nie udało się) pozostało podłożenie kości (na żywca) do
jakiegoś PC-Chips czy coś i tam wgranie starego
(jak nie pójdzie to pisz dokłądnie opisze jak to bezpiecznie zrobić -
pozatym piszałem już kilka m-cy temu)