Re: co jest grane????

Autor: Fiver (fiver_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 10:05:13 MET

> tutja wlasnie wychodza twoje oszczednosci ......poprostu nie kupuje sie
> ECS'a jesli chcesz miec spokojna i bezawaryjna prace ...
> lepiej naprawde dolozyc i kupic jakiegos MSI , Abit'a , Asus'a ....ten
> wydatek sie oplaca.

Może to i teraz się zgadza, ale nie wiem czy zauważyłeś, ale Twoja wypowiedź
niewiele wniosła do rozwiązania problemu lub jakiejkolwiek pomocy. Ja to
rozumiem że Ty byłeś zapobiegliwy i zaopatrzyłeś się w lepszą płytę, ale nie
życzę Ci, abyś był na moim miejscu i zjadł tyle nerwów, średnia przyjemność.
No chyba, że wyznajesz zasadę dobijać leżącego, to ... zrobiłeś krok do
przodu.

--
Pozdrowienia: