Re: Uwaga na ECS K75SA !!!

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 30 Oct 2001 - 09:39:02 MET

Kurcze ...

Mam zasialcz 300W , cały czas używałem płyty MSI z prockiem podkręcony z 600
na 850Mhz .

Zasialcz , pamięci sa na 100% ok.

Poczytajcie sobie na www.ocworkbench.com , tam chłopaki także opisują że sa
podwersje płyt ECS K7S5A które sa fatalne i sa problemy ze stabilnoscią ...

Poprostu zawsze twierdziłem że ECS robi chłam ale miałem jedna płytę ECS w
tesatch (z kwadratowym biosem) i była ok a ta co teraz mam (z prostokąrtnym)
biosem jest poprostu do dupy.

PS. Na spzrtecie sie znam :-) Kilka mc temu był mój własnie tej płyty na necie
i byłem z niej zadowolony a natomiast z tej w najnowszym rev. jestem bardzo
niezadowolony a wręcz zawiedziony

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///