Re: Uwaga na ECS K75SA !!!

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 30 Oct 2001 - 09:13:45 MET

Nie dziwne ...

Może miałes płytę z innej serii lub podwersji (jest już ECS w 5 podwersji)

Wczoraj dostałem nastepną płyte tym razem z innej serii i jest trochę lepiej
ale nie tak dobzre jak ta kórą pierwsza testowałem.

Dokąłdnie takie same problemu są omawiane na www.ocworkbench.com , sa podobne
fatalne serie płyt ECS K7Sa5 i stad se te problemy.

Trzeba poprostu trafić na "udaną" serię.

Pamięci mam w 100% ok bo kilka dni temu miałem jeszcze inną płytę głowną (MSI )
i było wszystko ok.

Widac że kontrola jakości w CES jest fatalna i że firma potrafi zrzchrzanic
bardzo dobra płytę głowną ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///