Dioda dysku przestała się świecić...

Autor: oleey (oleey_at_o2.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 08:33:55 MET

Witam!
Mam w kompie 2 dyski (Seagate) w kieszeniach. Jeden (20GB) jako master na
1-szym kontrolerze razem z CD-ROMem, drugi (4,3GB) na drugim kontrolerze
(też master) razem z nagrywarką. Po włączeniu kompa świecą się wszystkie
diody (na kieszeniach i na obudowie). W pewnym momencie przy wczytywaniu
Windy gasną wszystkie, i te od 1-szego dysku już się nie zapalają (mimo, że
dysk dalej pracuje!!! Te od drugiego świecą normalnie, czyli podczas pracy
dysku). Czyżby kontroler??? Zainstalowałem niedawno ViaSP4in1435 (czyli
najnowszy). Podczas instalacji (już na 100-tnym procencie) komp się wieszał
i tylko reset pomagał. Może to wina skopanego SP???
Proszę o pomoc!!!

pozdrawiam, oleey

Tomasz Olejniczak
oleey_at_poczta.onet.pl