Re: Drukarka atramentowa - wybór ???

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 08:09:45 MET

> idealnie bedzie Tobie pasowal xerox m750. w mediamarkt za 299zl. wymiena
sie
> tylko pojemniki z tuszem, kazdy kolor osobno, no i jest naprawde bardzo
> szybka :-))).

Xerox robi g... a nie drukarki (atramentowe). Pozatym serwis xeroxa olewa
klientow jak tylko moga, jesli nie ma dzisiaj sterow do tej drukarki np. do
WinXP to mozesz juz o nich zapomniec. Kiedys rozdawali za darwo do
nootebokow model C6, wiem ze strzaszne g. ale chcialem przynajmniej tusz w
niej wymarnowac i sie okazalo ze.... nie ma sterow do Win2K i nie bedzie :))

Pozdro

Piotrek