Re: GeForce2GTS - MAX Podkrecenie! :)))))

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 07:49:24 MET

> prawdziwy overclocker kosztow sie nie boi :)))

Nie, to nie tak. Tutaj przy okazji chcial bym podziekowac firmie
DISCOTECH z Warszawy, ktora sprzedala mi Zalmany (m.in.
tego na grafike). Zalman na grafike mial zaschniety swoj klej
wiec pozyczyli mi Arctic Silver w 2 tubkach. Ja z niego zkorzystalem
i reszte grzecznie odeslalem listownie. W efekcie przewodnictwo
ciepla tego kleju jest prawie 4x wieksze :)))

> a tak dokladniej to ile wyniosl zysk w tym 3d marku?
W skali 11tys punktow zysk jest na poziomie kilkuset. Szkoda,
ze nie da sie zbytnio na tym geforsie podkrecic pamieci bo wiem
ze to by wiecej dalo, ale w koncu teperaturka w ogole mu nie
wzrosla wiec czemu rezygnowac z tych kilkuset pkt? :)))

Pozdrawiam
Piotrek