Re: >>>ponad 500 DivX po 8 zl za CD<<<

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Mon 29 Oct 2001 - 19:53:04 MET

| a masz cos ze "zla jakoscia"???? :)))))))
|
| w-wa???

[...ciach...]

IMHO te filmy przy ktorych jest napisane dobra jakosc to pewnie faktycznie sa cos powyzej 500x costamcostam , ale bez tego dopisku to pewnie te same wersje co ja sam ostatnio widzialem, 320x240 + napisy chinskie (albo koreanskie :))) piksele ze az strach, ew rozdzielczosc 640x costamcostam ale z przplotem :))))))))) + oczywiscie niesmiertelne napisy po chinsku :)