LG 8160B CDRW

Autor: Adramelech (adresu_at_tunie.ma)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 18:59:54 MET

Witam

Kupiłem właśnie tą narywarkę, zainstalowała się jak należy pod W2000SP2,
zarzuciłem dodany do niej soft- EasyCD. Problem jest taki że pomimo tego że
CDRW jest 16x/10x EasyCD podaje że max prędkość nagrywania to x4.
Zainstalowałem Nero, ale efekt jest ten sam. Prędkość to nadal 4x.
Dodatkowo Nero 5.5.2.4 działa tylko przy pierwszym uruchomieniu. Bez
znaczenia czy klucz wygeneruje na Bundled, czy LG.
Jak zmusić napęd do pracy z prędkościami 16x/10x?

 --
Piotr Sobolewski ICQ:128268791
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl