Re: WinFast GeF 2 Pro - TV out?

Autor: Arosz K. (krawosz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 18:29:47 MET

oleey wrote:

> Witam!
> Mam WinFast GF2 MX i TwinView dziala. Jest zakladka i po przelaczeniu w tryb
> TwinView jest obraz i na monitorze i na TV. Moze sterowniki inne??? Niewiem,
> ale to dziwne, ze na MX chodzi a na Pro nie...

Dokladnie to samo. Rownoczesnie zakupilismy jednego MX, bez problemow, co lepsze
uzylismy plyty ze sterownikami od tegoz MX (WinFast) do instalki Pro i nic. Rece
opadaja. Czy tak ma byc ? Nic juz kurnia nie lapie.
Najbardziej mnie irytuje fakt o ktorym juz pisalem. Jak byk na kartce dolaczonej
do Pro jest opisane jak to wszystko powinno wygaladac ....

Pozdrawiam
karwiec