CMOS error

Autor: pasikonik (mihal_at_polbox.com)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 18:19:43 MET

Witam wszystkich grupowiczow. Mam pewien problem ze swoim kompem, ktorego
niestety nie umiem sa naprawic. Po uruchomieniu komputera pojawia sie taki
napis: "CMOS checksum error - Defaults loaded". Nastepnie po nacisnieciu
klawisza F1 i uruchomieniu win98 mam zzmieniona date (1.01.97) i godzine
(0:00). Po probie wydrukowania tekstu w Wordzie pajawia sie taki napis: "Za
malo pamieci lub miejsca na dysku, aby dokonczyc czynnosci". Co moze byc
tego przyczyna? Czy to jakis wirus? Dodam tylko, ze zrobilo to sie od tak
samo z siebie. Nic nie grzebalem w ustawieniach Biosu, ani nie bawilem sie w
tzw. overklocking, czyli podkrecanie. Mam nadzieje, ze ktos z grupowiczow
zna sposob naprawy tego dziwnego problemu.
pozdrawiam
pasikonik