Re: Epson 685

Autor: BossMan (b0ssman_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 17:52:54 MET

> Mam Epsona Stylus Color 400 i pije tusz jak ho....
> Jesli chodzi o jakosc druku to jest calkiem niezla
> MAnkamentem jej jest iz prawie za kazdym uruchomieniem czysci glowice ( z
> tad takie zuzycie tuszu)
400tki zeszly z rynku z 4 lata temu...
sam mam 640tke a ma juz ponad 3 lata..

a co do pytania zasadniczego to nie orientuje sie w cenach epsonow
ale jedno wiem
-obecnie bardzo przyzwoite cenowo sa hp
-hp sa szybsze
-epsony sa mniejsze, mniej zajmuja miejsca
-do hp nie ma zastepnikow tuszy, jedynie refill ratuje, a same tusze
do tanich nie naleza (zreszta podobnie u epsona)

pozdrawiam
BossMan