Re: WinFast GeF 2 Pro - TV out?

Autor: Arosz K. (krawosz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 17:04:06 MET

jar_kup wrote:

> i tak to powinno dzialac, przynajmniej ja mam taka sama karte i dziala
> tak samo, bios po wlaczeniu wykrywa co jest podlaczone i daje na to
> sygnal nie da sie na 2 na raz

Taka mala uwaga. Na kartce dolaczonej do grafiki (poza instrukcja gdzie
zakladka TwinView tez jest dolaczona) zatytulowanej "Addendum" opisane sa
"updeted user interfaces" w ktorych to dolaczona zostala nowa funkcja
"Vertical Span" mozliwa do zalaczenia w TwinView.
Tak wiec dalej uwazam iz cus tu jest nie tak ...

Pozdrowka
krawiec