Cyfrowe podłączenie SB Live i DVD lub CD-ROM.

Autor: Jimi (janek11_at_polbox.com)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 16:19:12 MET DST

Czy ktoś wie może jak podłączyć SB Live 5.1 z CD-Romem albo DVD, aby
muzyczka się ładnie odtwarzała. Po 4-pinowym analogu nie mam żadnych
problemów, zaś po 2-pinowym SPDIF nic nie słychać zmieniałem już i kabelek i
CD-ROMA i głucho. Czyżby karta nie była w pełni sprawna.
A może robię jakiś niemądry błąd (pomijam odznaczenie "wycisz").

Pozdrawiam,
janek11_at_poczta.onet.pl