Re: dylemat - plyta (ddr) pod amd

Autor: Zrathen (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 14:42:56 MET

> Znajomy chce złożyć kompa na AMD z pamiątkami DDR, ale nie wiem jaką płytę
> mu zaproponować. Jesli chodzi o ceny, to orientowałem się na podstawie
> cennika firmy komputronik. Chodzi o to, że prawie wszystkie płyty główne z
> Socket A w ich opisach obsługują pamięci DIMM, DDR SDRAM PC-2100, a
> niektóre DDR SDRAM-133. Natomiast w sprzedaży mają tylko pamięci (z DDRów)
> DDR SDRAM-266. Jaką płytę i pamięć wybrać i na co zwracać uwagę?

bla bla :)

ddr sa tylko 1600 i 2100 :)
a to czy ktos napisze ddr sdram 133 czy 266 - to chwyty reklamowe:)

ostatnio sie pojawily ddr'y z czestotliwosciami calkiem sporymi ( 333 MHz, w
przeciwienstwie do pc1600 ( szyna 100 ( czyli ddr 200 )), i pc2100 ( szyna
133 ( czyli ddr 266 )),

oznaczenia pc1600 wynika z szybkosci transmisji ( pc100 w trybie normalnym
ma 800 MB/s w ddr ma 1600 )
oznaczenie pc 2100 - analogicznie jak wyzej - tylko szybkosci wieksze :)

poczytaj o budowie pamieci i zasadzie dzialania - reszta sama sie wyjasni
:)))

pozdrowienia