gf2 mx400 64

Autor: syfon (syfon_at_kosmos.kn.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 14:50:28 MET

Witanko!

Mam taki problem. Zamowilem sobie grafike powercolor gf2 mx-400 64mb
tv-out. Koles w pierwszej chwili nie mial takiej i dal mi mx (zwykla)
32mb tv-out. Wlozylem do kompa i smiga. Po kilku dniach dal mi ta co
zamowilem (teoretycznie lepsza). Po wlozeniu zauwazylem, ze komp dziala
dwa razy wolniej, a ekran to straszne mydlo (mruga i nic sie ledwo co
widac). Gadalem z innym kolesiem i okazuje sie, ze mial ten sam problem.
W czym rzecz? Moze ktos z was cos o tym wie?

Syfon