Re: procek czy grafa?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 14:16:32 MET

"Grzech" <zulus_at_viamedica.com.pl> wrote in message

> Co wymienic? Robil ktos moze testy porownawcze?

A czego oczekujesz po zmianie? Cor robisz na kompie?
Ile masz kasy?

> W tej chwili mam Celeka 600, na VIA Solteca.

Krecic sie nie chce?

> Planuje go ciut zmodernizowac - tylko nie wiem co da lepszy efekt:(
> Czy wymienic procka na np. celka 1.2 GHz-a, czy zostawic procka a zamiast

Zeby wsadzic np. celka 1,2 to potrzebujesz plyty na i815 revB albo
na via apollo pro 133T na reszcie intel nie obiecuje ze pojdzie.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!