Re: Czy K6-3 400 Mhz odtworzy plynnie divx (720*368)?

Autor: Roman (rfonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 13:08:18 MET

mój zestaw: K6-2 400 podkręcony do 500, płyta +/-MVP3 - dość dziwny wyrób
shuttle'a sprzed 3 lat o nazwie HOT591P, 192MB ramu, grafika TNT2 M64 na
AGP, dźwięk Sound Blaster 128 na PCI - z chodzącymi monitorami rejestru,
antywirusem i innym śmieciem w trayu troszkę potrafi szarpać jak się dużo
dzieje - na pełnym ekranie.
Po wyłączeniu śmieci w trayu - wyświetla divx gładko. Pod w2k lepiej niż pod
w98 (nie SE), pod linuxem nie próbowałem...
K6-2 333 podkręcał mi się kiedyś na tej płycie do 400 bez problemu...
350-tka powinna lekko pójść pomiędzy 400 i 450.

Zresztą wydaje mi się tak na oko, że najważniejsze elementy to kolejno:
1. jakość i konfiguracja czytnika CD (o ile film ma iść z płytki - lepsze
rezultaty mam z HDD; napęd LG 40x się mocno grzeje obok dysku w
szufladce...)
2. szybkość i sterowniki karty graficznej
3. dopiero teraz szybkość procka
4. rodzaj i sterowniki karty dźwiękowej
5. system operacyjny (w2k lepiej mi ustawia hierarchię zadanek)
6. rodzaj i wielkość RAM
7. szybkość i stan fragmentacji twardego dysku

pozdro
Roman

PS. przy podkręcaniu K6-2 trzeba uważać na ciepełko - u mnie jest drugi
wentylator w obudowie dmuchający na procesor (ATX, a płyta jest baby AT), a
na cpu zestawik chłodzący przeznaczony normalnie dla Durona.