Re: Kupno karty graficznej.

Autor: Sacul (sacul_at_hoga.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 12:49:16 MET

Moja propozycja to MSI MS-8833 na MX-400 z ViVo.

> Mam na nia max 500 plz.
za nią zapłacisz jakieś 440 zł

> Potrzebne aby miala nastepujace funkcje:
> - min 64 MB RAM
Nie potrzebne w MX-ach

> - TV-OUT
> - TV-IN
jest

> - pozwalala na granie w nowe gry lepszej niz standardowa rozdzielczosci.
1024x768 ja na razie bez broplemu śmiga na wiekszości gierek, co będzie w
przyszłości trudno powiedzieć..

Za tą cenę nic leprzego aktualnie nie dostaniesz, albo zaczekaj do nowego
roku ;) może GTSy będą tańsze.

> BTW: mam jeszcze trzy pytanka:
> 1. Czy TV-OUT dziala w rozdzielczosci 1024x768 ? (czy moze tylko w 640x480
> lub 800x600)
Rozdzielczośc TV to ok. 7xx na 5xx więc i tak nic więcej nie wyciśniesz.

> 2. Czy TV-IN pozwala na zgrywanie z TV/Magnetowidu/Kamery w dobrej
jakosci,
> czy tylko w takiej "internetowej" ;)))?
Jakość jest przyzwoita, chociaż raczej do amatorskiej obróbki :((

> 3. Jesli kupie dodatkowo karte TV, to czy bede mogl zrezygnowac z TV-IN w
> karcie graficznej?
Będziesz musiał podłączyć zewn. źródło sygnału (DVD/Magnetowid/kamera/Tuner
SAT),
Ja mam dekoder Polsatu, i w ten sposób nie kupowałem tunera TV :)

--
Pozdro,