Cichy komputer.

Autor: Mariusz Gamracki (mgamrac_at_prz.rzeszow.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 12:37:02 MET

Witam !!
Podobnie jak Ty ja takze zwracam uwage na komfort pracy.
Wymienilem juz zasilacz na taki z termistorem. Teraz wyje tylko smiglo na
procku.
Napisz prosze o tym cichym coolerze. Tz. dokladna nazwa ew. cena i gdzie o
to pytac. Jak wiesz to napisz jakie to ma obroty - wentylator.

Prosze na priva: mgamrac_at_prz.rzeszow.pl

Pozdrawiam - Mariusz