PROBLEM - FLIGHT UNLIMITED 3

Autor: TXC (txc_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 11:50:25 MET

Mam Rive TNT2 M64 , AMD K6/2 333 , 64MB RAM ,Seagate ST320413A 20GB i duzy
problem z grą Flight Unlimited 3 (mam oryginalną wersje)! Gra instaluje sie
normalnie , nawet uruchamia sie , tylko gdy chce juz sobie polatac obojetnie
w jakim trybie gry ZAWSZE sie zawiesza ! Juz zmienilem bios w plycie ,
poinstalowalem najnowsze drivery i NIC . Chce jednak zaznaczyc ze problem
ten pojawil sie w momencie zmiany HDD na 20GB Seagate ST32043A (wczesniej
mialem samsunga 1,2GB i wszystko dzialalo OK).

Już naprawde brakuje mi pomysłów , wiec prosze o rady !!!

Z góry dzieki !