problem z XP

Autor: Bartosz Krakowiak (krakow_at_achilles.wam.lodz.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 11:31:51 MET

Zainstalowalismy sobie z kumplami Windowsa XP,
wszyscy maja dosc stare plyty pod AMD i wszystko jest ok. Ja mam troche
nowsza K7VTA3 no i windows mi sie resetuje jesli wlacze kilka okien
explorera, outlooka i np. Kaaze. U innych nie ma tego problemu ... Czy moze
to wynikac z niezgodnosci DDRow z plyta ? Kupilem jakies No name (na razie
tylko 128MB). Instalowalem najnowsza wersje VIA4in1, sciagnieta z netu
wlasnie do tej plyty ...