Kolko wyboru przy myszce

Autor: Rafels (rafels23_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 09:15:33 MET

Witam wszystkich grupowiczow.
Poniewaz jestem poczatkujacy jesli chodzi o komputerowe sprawy
wiec zwracam sie do Was o prosbe.
Posiadam mysz media tech MT104 i chcac zwiekszyc funkcjonalnosc
tej myszy wszedlem na strone www.multistyk.com.pl i zciagnolem oraz
zainstalowalem sobie sterowniki do MT105 Wireless Mouse 3D
(napisali obok niego: sterownik alternatywny-cokolwiek by to oznaczalo:-).
Dzieki niemu po nacisnieciu srodkowego przycisku myszy popjawia sie
kolo podzielone na osiem czesci. Z tego kola moge uruchomic eksplorera,
pomoc, start menu oraz Internet Explorera na dowolnej stronie www.
Problem polega na tym ze nastepne cztery czesci to: App.1, App.2,
App.3, App.4 i ja nie wiem czy moge nadac im jakies funkcje?
(Jest cos co zauwazylem-jezeli najade na ktores z App nie klikajac
pojawia sie napis None).
Jezeli jest mozliwe nadanie im jakichs funkcji to bardzo bym prosil
o pokierowanie mnie jak to uczynic.
Z gory serdeczne dzieki za wszelkie porady

--
Pozdrawiam
Rafels