GeForce2 MX -400?

Autor: piwkok_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 29 Oct 2001 - 09:30:29 MET

Powiedzcie mi czy jest jakaś różnica między GeForce2 MX a Mx400? Mam pewien
problem, bo kupiłem kartę jak były same MX-y, al po kilku dnich mój braciak też
kupił sobie podobną kartę MX200, wtedy zaczął byc podział... i tak sie
zastanawiam co ja mam, 200 czy 400 czy może jescze coś innego... Jak to
sprawdzić? Karta jest firmy? Daytona... A cała sprawa wynikła z tego, że
chciałem uaktualnic bios karty i nie bardzo wiem,, jakim flasherem, i jaki
bios...