oszukana predkosc procesora

Autor: Bzdet (bzdeta_at_mail.go2.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 08:38:54 MET

Witam.
Mam plyte glowna na celerona 466, ale na przejsciwke. Jak wkladam celerona 466
to przy starcie pokazuje mi 400, a jak wkladam 366 to 300.
Myslalem ze to wina przejsciowki, ale nie bo zalatwilem sobie trzy inne i
jest to samo. A przy instalacji systemu powiedzmy win98, pliki kopiuje do konca,
ale jak zaczyna wykrywac urzadzenia zatrzymuje sie
"Blad VxD 007700... coś tam coś tam"
Przyznam sie ze producenta plyty nie znam. Kupowana byla jakies 3 lata temu i
do tej pory nie bylo z nia problemow. Tzn raz bis padl i byla w serwisie i od
tamtego czasu jej nie sprawdxalem dopiero teraz.
Jakies sugestie?

Dzieki i pozdrawiam
Bzdet

--