Problemy z SB128 PCI

Autor: PaulCat (moja_wlasna_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 08:18:30 MET

Witam
Pomozcie ludziska kochane bo juz nie wiem co za cuda .... Dzwiek ktory
wydobywa sie z glosnikow w czasie gierek jest daleki od doskonalosci -
trzeszczy i burczy jakby glosniki padly. Szczegolnie makabryczne jest to
przy NFS 4 i nasila sie to przy wysokich tonach. Czy ktos spotkal sie z
czyms takim i wie jak temu zaradzic? .... Bede dozgonnie wdzieczny bo od
tego burczenia dostaje juz drgawek ;)
Pozdrawiam
PaulCat
PS
Zmienialem juz karte na SB AWE64 ISA - to samo, instalowalem rozne
sterowniki do SB - to samo, zmienialem glosniki - to samo.
PS2
Moze ktos ma najnowsze sterowniki sb128 do WinME?

Moj komp:
cel 466, graf: i740 8MB, 128RAM, HDD 6.4GB