a jednak to pamieci sie gryzly...

Autor: !!! X-RAV !!! (xrav_at_elmont-waw.com.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 07:57:56 MET

Do mojego komputera dokupilem pamiec DIMM 256 MB PC-133 SPECTEK! Wczesniej
mialem PC-133 128 MB IBM-a. I w sumie wszystko dzialalo tylko 3dmark
przestal chodzic..... (akurat bawilem sie ustawieniami i win XP wiec go
troszke uzywalem). Wywalalo blad textur hmmm pozniej juz nawet nie chcial
sie 3dmark zainstalowac. Olsnilo mnie dopiero ze to przeciez spakowana
instalka jakby nie patrzec a jak ZIP sie sypie to oznacza to ram ! I okazalo
sie ze na pamieciach wszystko dziala jesli nie wspolpracuja ze soba.

Wniosek taki ze dalej trzeba miec pamieci identyczne a najlepiej jedna kosc,
niestety na gieldzie nigdzie nie znalazlem pamieci IBM-a, i teraz mam na
zbyciu 128 MB !!!

Komputer: Duron600_at_800 + ABIT KT7!

Pozdrawiam

X-RAV http://www.xrav.hg.pl
xrav_at_elektromontaz.pl xrav_at_box43.pl
UIN: 20807659 [wAw]EKIPA_MALBORK