Re: MS 6119

Autor: Deepheat (deepheat_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 06:50:58 MET

Użytkownik "de4th" <de4th_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
> Moj problem przedstawia sie dosc jasno: Jaki procesor (o jakiej
maksymalnej
> predkosci np. PIII xxx MHz lub Celeron xxx MHz) moge wlozyc na moja plytke
> MS 6119. Dopowiem tylko, ze teraz mam PII 350MHz, a plytka ma magistrale
> 100MHz? W instrukcji jest napisane, ze moge wlozyc "450MHz or higher"...
Czy
> to znaczy, ze moge spokojnie jechac na Celeronie 700MHz? Prosze pomozcie.

Zaladuj nowy BIOS.. niepamietam wersja chyba 1.9V i beda ci chodzic nowe
procki.. puszczalem copermine'a ale czy nowy celek pojdzie to niewiem.
Sprawdz. http://www.msi.com.tw
Byly dwie wersje tych plyt jedna z 2Mbitowym BIOS'em (takie sprzedawal np
VOBIS w swoich komputerach) i druga wersja z 1Mbitowym BIOSEM puszczona na
sprzedaz detaliczna.. zorientuj sie jaka wersje ty posiadasz.

Michal Sztuk
sztuk_at_vobis.pl