Re: Athlon 1.4 - teperatura - SZOK :)))

Autor: BossMan (b0ssman_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 01:50:40 MET

> A ja swojej niczym nie wyciszalem, nawet mam boczek otwarty
> i NICZEGO procz dysku i w skrajnych przypadkach gdy sie
> zasilacz nagrzeje nie slychac. O szumie z coolera w ogole mowy nie ma:)
ale ja mam troszke kreconego proca.. ;) nie moglem sobie wiec pozwolic na
kiepska wentylacje a boczq nie moge zdjac bo zalezy mi na czystosci w srodku
tak w ogole to szum jest produkowany glownie przez dwa bonusowe wentyle
80tki
(jeden z frontu, jeden z tylu) puszczone na 7V, proca tak na dobra sprawe
nie slychac ;))
pozdrawiam
BossMan