Re: Ustawienia HDD IBM IC35L040AVER07-7 (41GB 7200rpm)

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 22:41:36 MET

"Wojtek Rewaj" <wrewaj_at_wp.pl> wrote in message:

> Witam,
>
> Jeszcze jedno pytanie (a w zasadzie prosba) w zwiazku z moim poprzednim
> postem ('Szukam update'u do bios'a).
> Czy ktos moze mi podac ustawienia (z biosu) dysku wymienionego w temacie?
> Chce sprobowac ustawic go 'na chama' w Biosie - czasami to dziala.

Najpierw kupiles dysk, a potem szukasz upgrade biosu plyty ? - niezbyt
madrze...
Co do samego biosu. Moim zdaniem jak juz znajdziesz najnowyszy to masz
najwyzej 5% szans, ze bedzie obslugiwal dyski powyzej 32GB... Plyta jest juz
za stara zeby najlepszy nawet producent zrobil dla niej bios w przeciagu
ostatniego roku.
Metoda na chama nie dziala z dyskami ponad 32GB, wymien dysk na jakis 30GB
(lub ogranicz pojemnosc tego odpowiednia zworka). Wtedy metoda "na chama"
zadziala bez nowego biosu. Mozesz tez wymienic plyte glowna...

--
V.E.G.E.T.A.
Vigilant Electronic Galactic Exploration and Troubleshooting Android