dziwne problemy z win95

Autor: md (michald_at_inetia.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 20:03:17 MET

problem 1: winda nie chce mi zapamietywac
hasla do polaczenia z internetem. opcja 'zapamietaj haslo' jest nieaktywna.
gdy lacze sie drugi raz (w tej samej sesji windy)
to moge zaznaczyc te opcje ale po przeladowaniu windy
znow nie ma hasla (i musze wpisywac)

problem 2: po polaczeniu z netem cos sie dzieje i gdy
chce otworzyc jakis plik (albo zapisac) (w dowolnym programie)
nastepuje blad ochrony (kompletna wysypka windy).
otworzyc plik - mam na mysli to standardowe okienko
otwierania/zapisywania plikow.

ktos ma jakies pomysly ?
pozdrawiam
md