LG-8120B - dałem ciała...:(((

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 20:12:12 MET

Witajcie.

Zachciało mi się załadować najnowszy BIOS z
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
do w/w nagrywarki.

Wszystko jest OK.
Teraz jak mam wrócić do wersji firmawre 1.02 lub 1.03 jeśli przy
próbie flashu system rozpoznaje teraz nagrywarkę jako GoldStar-8120B,
a program krzyczy: Target drive not found: LG-8120B.

Dopiero wczoraj zauważyłem, że na w/w sajcie napisali:

"For drives in Nec/Packardbell computers only" i obawiam się, że mogą
wystąpić jakieś problemy.

Jak to naprawić ?

Pozdrawiam,
===Tomy===

--
Based on Celeron Tualatin 1.56 GHz & MSI 6337 Engine & Radeon powered
mailto:tomy_at_inetia.pl   GG#203753