Re: AWE32 vs AWE64

Autor: rao (nezumi_at_terramail.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 19:57:45 MET

"Wojciech Pietkiewicz" napisał:
> Wlasnie o to mi chodzi - pytanie czy wersja dluga to gold :)

Jesli to gold, powinien miec zlote wtyczki :) Wersji AWE32 bylo dosc sporo.
Podejrzewam ze Twoj dlugi SB to AWE32 lub AWE32 PnP. Jedyna roznica miedzy
nimi a np. AWE32 Value (duuzo krotszy) jest ilosc pamieci i mozliwosc jej
rozszerzenia.

> Oczywiscie, ze nie, ale to moj jedyny sposob na rozroznienie innych wersji
> AWE32 (bo te co widzialem np. na gieldzie sa 2x krotsze od mojej)

AWE64 PnP to, badz co badz, nowsza technologia, choc ten sam procesor
dzwieku, ta sama ilosc pamieci ROM. Dodatkowe 32 brzmienia zawdzieczasz
programowej syntezie. Nie wnikajac - jesli jest to jakis wybor - po co
wybierac starsze, mogace draznic niekompatybilnascia urzadzonko?

pozdrowienia
rao