Plyta glowna Pc Chips a Win98!

Autor: Simon (simonc_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 19:04:10 MET

Hej !
Od niedawna jestem szczesliwym? posiadaczem uzywanej plyty pc chips
M726.Niestety bez zadnych driverow myslalem, ze je sobie sciagne z
internetu.Po zainstalowaniu Win98 (Permedia 4MB,dysk caviar 4 GB,126 Mb
ramu).Okazalo sie ze w okienku wlasciwosci systemu a w nim wydajnosc
Pokazuje:Dysk A uzywa systemu plikow w trybie zgodnosci z MS-DOS.W pomocy
jest napisane ze dzieje sie tak w przypadku gdy system nie mogl poprawnie
zidentyfikowac urzadzenia.(dysku twardego lub plyty glownej?)Sciagnalem
sterowniki ide do plyty pc chips nic sie nie zmienilo.Probowalem tez
zainstalowac dmcfig od disk managera ale jakos mi nie szlo.W zwiazku z tym
moze ktos mial odobny problem z plyta Pc chips i udalo mu sie go
rozwiazac.Bardzo bym prosil o jakas rade.System mi dziala o jakas 1/3
wolniej przez to.
Z gory dzieki !
Pozdro
Szymon