Re: Ile jest warty ....?

Autor: januszek (januszek_at_antyspam.rubikon.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 16:40:49 MET

PIoTERS wrote:

> Mam dysk o pojemności 6.4 GB WD ( gwarancja do 02.2002 r) i chciałbym ten
> dysk wymienic na większy.
> Zaznaczam ze ten dysk nie jest uszkodzony!!!
> Ile moge dostać za taki dysk?

> Czy teraz sie jasniej wyraziłem?

Hyhy... A nie prosciej zapytac ile kosztuje uzywany dysk WD 6,4GB? :)))

A odpowiedz na to pytanie jest banalna - za tyle ile potencjalny klient
Ci zaplaci. W Autogieldzie ceny wywolawcze na takie dyski oscyluja ok.
300 zl (ale za 10GB 330,-) - cena transakcyjna z reguly jest nizsza o
10-30%. Jezeli jednak zdecydujesz sie na to zeby sprzedawca
nowego-wiekszego dysku odkupil od Ciebie taki dysk, to musisz sie z
liczyc z tym, ze przedstawi Ci oferte zakupu na poziomie ok. 150,-

januszek