Re: PIV 1,4 GHz czt Athlon 1.4 GHz

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 15:14:17 MET

Kamil zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> PIV czy Athlona ?

Athlona. Za zaoszczedzone pieniadze kupisz sobie GF 3 ;)

> Wiem ze sa rozne rodzaje P IV czym one sie roznia ?
Obudowa i iloscia nozek. Nie dotykaj starych socket 423 - nie wlozysz do tego nic nowszego
pozniej

> Jaka pamiec najlepiej zwykla SDRAM czy DDR czy moze RIMM ?

PIV + SDRAM + i845 = jedno wielkie nieporozumienie. Jest to poprostu wyrzucenie pieniedzy w
bloto. SDRAM niesamowicie spowalnia PIV. A koszt tego rozwiazania jest duzo wyzszy niz Athlon
+ DDR ktory bije takie polaczenie na glowe
PIV + DDRy = juz lepiej, ale ciagle drogo i athlon moze go spokojnie przescignac. Na dodatek plyty
z DDRem sa praktycznie nie do zdobycia (wiadomo VIA ma procesy z Intelem o ten nieszczesny
chipset i tylko ECS i chyba Shuttle ma w ofecie plyty pod PIV & DDR a na Sis'a i Ali jeszcze troche
poczekamy)
PIV + RamBusy + i850 = tak cholernie drogie ze nie ma nawet co myslec. Za cene plyty + PIV 2
Ghz + 256 RAMu RamBusa mozesz sobie zlozyc caly komputer na Athlonie 1800+ nie ustepujacy
mu duzo pod wzgledem wydajnosci

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--