Re: jak wykonac ?

Autor: pole (pole__at_gmx.li)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 15:17:49 MET

"markopik" <markopik_at_t-online.de> schrieb im Newsbeitrag
> Mam problem nie wiem jak wykonac kopie systemu chodzi o win 98.
> Zainstalowalem win 98 i wszystkie sterowniki na twardym dysku (490 Mb)
> chce to zaladowac na cd rom'a
> ale chcialbym zeby po zformatowniu dysku,bylo mozliwe przeniesienie calej
> zawartosci na twardy dysk,taki samo rozpakowujacy sie system
> czy jest to do wykonania?

norton ghost. nowsze wersje wspolpracuja tez z nagrywarkami. robisz
bootowalna kopie na cd-r +kopia systemu i po formacie - bootujesz z cd,
ktory w tej chwili zachowuje sie jak dyskietka startowa, przywolujesz
ghost'a i polecasz przeniesienie image zawartej na cd-r na partycje "c"
pozdrowienia
jurek