USR Sportster Flash

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 14:49:41 MET

Niby porzadny modem, upgradowalem go do v.90 ale windows caly czas pokazje,
ze predkosc polaczenia to 32000 (wiem, ze nie nalezy temu wierzyc, ale
jednak) a co gorsza, w porowniu do modemu, ktory mam wbudowany w notebooka
Toshiby USR wypada na tej samej linii tel. dosc blado jesli chodzi o
szybkosc transferu. To sie po prostu czuje podczas sciagania maili, postow z
grup czy plikow z ftp - 5 kB/s na toshibie a na USR ten sam plik leci 3
kB/s.
Dlatego mysle czy by go nie sprzedac. I tu pytanie: ile moglbym za niego
wziac, jaki modem zewnetrzny zamiast niego kupic i za ile ?
Pozdr,
ABS