Re: Nagrywarka: LG czy Samsung?

Autor: R_at_V
Data: Sun 28 Oct 2001 - 10:39:44 MET

> ja bym powiedzial ze z dwojga zlego to juz LG, ale tak w ogole to moglbys
> sie zastanowic np. nad plextorem 16x10x40 - to juz jest klasa.

najnowsze biosy do plextorow podobno blokuja obsluge sd2. cytat z cdrinfo:

'Autor programu DiscDump napisał parę słów o samym zabezpieczeniu SafeDisc
v2.0. Wynika z tego, że firma Macrovision (twórca SafeDisc'a) zawarła ciche
porozumienie z niektórymi producentami nagrywarek (Plextor, Sony, Teac).
Efekty tego porozumienia już są widoczne. I tak np. firma Plextor w nowych
wersjach firmware'u przeznaczonego dla swoich nagrywarek usunęła część kodu,
który umożliwiał poprawny zapis obrazów płyt zabezpieczonych przy użyciu
SafeDisc v2.0. Dodatkowo starsze wersje biosów zostały usunięte z serwerów
www firmy Plextor, a te które zostały różnią się wielkością plików.
Dodatkowo nowe modele PX-W1210A (które można rozpoznać po numerze TLA innym
niż 0000) uniemożliwiają wgranie biosów starszych niż w wersji 1.05. '
koniec cytatu.

>W kazdym
> razie na pewno nie bierz Samsunga...

szajsung robi za to dobre monitory :)))))))))))))))

pozdrofka.