Re: Athlon 1.4 - teperatura - SZOK :)))

Autor: marek (bondz_at_inetia.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 11:59:26 MET

no przy tej mocy to mozna samzalnie frytek otworzyc:)
to byl zart ale czy musiales brac akurat zelamna dla mnie to wynalazek
aczkolwiek sam sie do niego przymiezalem za te pieniadze mozna wziac cos
lepszego nawet do athlona a wybor smigielek do amd jest przynajmniej 2 razy
wiekszy jak do prockow z tualatinem i jeszcze by starczylo na smigla do
wentylacji obubowy i tu podejrzewam bylby wiekszy spadek temperatury bo
mialbys wymuszona wymaine powietrza w obudowie np.Volcano 6Cu+ / 7000 +
Thermaltake TT-6025A 7000

marek