K7S5A i dźwięk

Autor: BOULI (wmeger_at_ds.pg.gda.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 09:54:13 MET

Kiedyś puściłem mail jakoby dźwięk (zintegrowany na płycie na K7S5A jest
trocsze zje...
Ale okazało się to co przypuszczałem winna była karta graficzna. Gdy
włożyłem kartę na AGP (starą Rive Vanta 8MB) dźwięk jest super, nic nie
trzeszczy jest wyraźny bez żadnych zniekształceń nawet gdy przewijam coś
rolkami (poprzednio nie można było nic robić :(( )

Co do postów, że dźwięk jest "cichy".
Ja mam podłączony dźwięk z płyty do starego magnetofonu Hitachi (ma
wbudowany taki sobie wzmacniacz) i dźwięk jest OK. Nawet powiedziałbym, że
jest trocszkę za mocny, bo przy minimalnym wyjściu (z kompa) na magnetofonie
też wcale cicho nie gra :)

Więc co do tej płyty to za swoją cena jest super ii za np. 450 zl. też warto
byłoby ją kupić, nic specjalnie się nie wiesza.

Ma tylko jedną wadę.
Brak możliwości wyłączenia komputera automatycznie gdy procek podgrzeje się
do określonej temp. (opcja taka jest w ECS K7ZVA.)
A przy problemach z wiatraczkiem może to się skończyć uszkodzeniem procka i
płyty)
Co prawda problem mnożna obejść programami pod windę.. ale zawsze to minus.

Może jest nowy bios który nma tę funkcję?
Jeśli ktoś cisik wie to proszę o kontakt na prv.

Miłego dnia.

BOULI.

PG/Ds-2, 43a
email: wmeger_at_ds.pg.gda.pl