Re: PC133 czy DDR?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 09:48:28 MET

"Konrad 'Wild_Vise' Sobczak" <kon_sob_at_friko6.onet.pl> wrote in message

> ba, chyba juz nie...
> DDRy sa juz tak tanie ze ja bym sie nie zastanawial, roznica nie wielka -
> co prawda skok wydajnosci tez nie za wysoki (no ale przy kt266a albo
> sisie735 sens jest) - jakies 20% - optymistycznie. To co za nimi
> przemawia to po prostu cena. Druga rzecz - nie oplaca sie zaczynac
> od 128 mega, niezaleznie czy na sdrach czy na ddr. 256 albo 512...

Fakt, ktory coraz bardzies sie uwidacznia, ale cos on tam pisal o
przyoszczedzaniu na karcie graficznej albo ilosci pamieci.
A jesli ma zamiar grac to lepiej kupic 256ramu i firmowa
karte graficzna a nizeli ddr i jakiegos noname'a

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!